BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 5, 2011

my first time bowling..=)

entry kalieneyh aku nk post cter sai fez time men bowling..aww2!!hee..hepy owh..aku kua a.s dgn member2 aku..eri,nab,it n aku laa..kami kua berempat jewp..bez!!cmpay2 2 tqus g c.p la..cty plaza..kmi mkn lu cmpay2 2..n then kamie g karoake2..haha..men games..sjew ah kami terlalu bosan 2 y kua lpak2 a.s jp..lpaz 2 kmi tqus g jalan2..belie barang..n then eri ajak g men bowling..aku n nab sgan laa..cbb kmi xpnah g men bowling neyh..aku law ekowt kezen pown xpnah men pown..g lpak2 jew..eri ajak g sentosa dy ckp kt ci2 xqamay owg ngt n xlaa malu cgt..hu3..kami pown okeyh jewp arh..so pegi laa kami..err..ney tgk pic kami wk2 bowling tuh..awww2!!


































p/s:sangat2 hepy dgn diorang..

0 comments: