BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 11, 2011

aku yang sedih:(

kau y bernama lelaki,knapa kau selalu xendahkan aku?kau da byk berubah..kau y xpenah kesah sai aku lg..apa y aku salah??hmm..aku syg kau gler3..tp kau..ada ka syg aku?penah kah kesah sai aku??xkan..aku sdeh..kau xamek taw lngsong da sai aku..serius aku qasa kau dan aku makin jaoh..xmcm dulu dah..kau tahu x aku xdpt tima laki laen selaen kau...kenapa kau wat aku cmny?td aku nampak kau ronda dgn fit..fit nmpk aku..aku qasa dy pown muzty cta kn kta 2 aku..aku nmpk kau mcm tercari3 aku..tp kt tgn kau aku nmpk kau dok taip msg..aku xbuta..kau text ngn sapa...kau xtext aku pown kan..skunk neyh aku ja dok p text kau..kau xkesah dah sai aku..kenapa3??aku dpt rasakan kau da ada owg laen..btoy kah begitu??kenap kau xjujur ngn aku..x cecite ngn aku??kalo kau da xnk aku,ckp laa..jgn wat aku begini..aku sygg kau lebih daqie nyawa aku sediri..kau terlalu penting bg aku..kau tahu kan??hmm..aku tahu kta da lama in a relationship..cmpay parents kao tahu,cma ngn parents aku kan..dkt 3 taon kan sygg kan?muzty kao da jemu ngn aku kan..ya aku pown merasakan begitu..tp aku xleyh lpazkan kao.aku sygg ko sgt3.tp knapa ko xkesah sai aku..aku rndo ko y dlu..rndu saat2 kta dulu..swweet like candy..tp sekarang??hmm..skunk pown aku ternanti3 text ko..tp xder pown..ya tuhan,,sdeh..kenapa ko wat aku cmny..xpa...aku biarkan ko..ko dgn hidup ko,,dunia ko..aku ngn idop aku..seriously i think i'm too bad for you..owh,,now i'm pretend that i'm okay..okay??owh..everyone can see i smile..a big2 smile..but inside i'm dying..i can be a crazy just about u syygs..why??i love you more than myself..i hope you mcm dlu syygs..hope u still syyg aku..


lots of love from me..(~_>)

0 comments: