BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 10, 2011

bezfrendz??perlukah mereka?? pART 2

hye abg2,kakak2 sekalian..





hmm..entry kalie neyh nk ce cter psay bezfrends part2 plak...haha...aku percaya suma owg ada bezfrendz kan..aku pown cma cm korang...aku pown ada bezfrends jgk..dulu dalam entry bezfrens part1 2 aku ada cter sai bezfrendz y dulu2 tuh..skunk neyh bezfrendz aku y still ngn aku n i trust her so much..sygg glerp kt diorang neh..nk tahu x cpew...meh nk tjuk picca depa n nk knaykn kt kowg..




















ney nama dy siti aishah binti azmi..ney laa bezfrends aku..aku qapat ngn dy bwu g..wktu fom5 bwu qapat ngn dy..dy neyh baek aww...aku sygg dy tquk3..dalam geng aku tuh kamie ada 6 orang..tp ngn ct neyh laa aku paling qapat...p mana ja selalu ajak dy...hmm cntekkn dy..tp dy dah berpunya laa..haha..punya aku tahu..sapa nk ejaz dy kna berhadapan ngn aku dulu..haha..tak,tak,tak..aku gurau jewp..hmm..ct,bemy ears 4ever keyh..ilysm gorgeous!!!











ney laa geng aku y 6 orang tuh..ilysm..(fanawa)..fahana,atika,nabila,alia,wawa,aishah...love you all..frendz 4ever keyh..tamao gdoh2..be my side 4ver keyh..friendship cmpay mati tao..syggg kowg ketat2...muahhhh!!!










2 jew laa bezfrendz aku y terhebat dan terbaek lam idop aku..bezfrendz lam entry neyh laa y pling aku syg...terbaek laa!!!muahh,muah,muaahh!!('_')

0 comments: