BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 19, 2011

miz da moment...

oh i'm alia..hee..arie ney tokwa aku da tenat..nazak..aku takowt kehilangan dy..sayang beb..hmm,,apa pown suma kuasa ALLAH..setiap yang hidop pastie akan mati..actually tokwa aku tuh kak tokwan kami..tp dye xdk anak..so kami laa jaga dyer..dyer baik owh..sayang eah kt dyer..hmm,,


aku nk cter sai peristiwa y jd kat ospital..hhaa.lawak..tokwa aku 2 dok kt wat respitori,perubatan dada..dalam wad 2 ada 3 bilik..bilik pertam tuk owg asma pa suma 2 lah..blek kedua pown cama..blek ke 3 2 tmpat owg sket tibi..haha..toilet lak lpaz blek 3 2 ah..so sapa y nk p toilet kena pakay mask..hee..cter dyer cmny,,pg tuh aku g la toilet..nk p mndy..n then p laa kan..paztu msok toilet dgn keadaan mayau..(baahasa kedah)..hee..n then aku nampak something!!!haaha..cuba teka apa e2?????????hee..juz owg mndy..xtutup pn2,,hahaa..korang taw lakie lak 2..hee..ngah mndy pkay boxer..terkejut aku..n then dy ckp>>"ooi ang!!..aku terkejot laa..tqus kua blek ayaq..hahaa

n then paz dyer kua aku masuk laa..actually 2 toilet gurl..dy y gegeh dok masok tumpang mndy..hee..lpaz dah mndy 2 p laa belie makanan kt kkday n then knalan laa ngn bdak tuh..nama dy aifi..same umoq ngn aku..haaha..not bad..smart jgk..hee


2 jew laa..aku sbenaqnyer xda mood nk berblgging neyh..tp sjew ah lama xupdate n rnduw kt blog..hee..k laa..

aku nk tdo jp.stg nk g ospital lak..

hmm,,my sweet,,rnduw..n aku takowt result spm..bla nk kua tah..mntx2 lmbt lg..hee


pens off..

0 comments: