BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 4, 2011

My Geng 2009-2010

Hey..ney laa geng aku..he2..aku syg gler kt depa..aku rapat ngn depa sejak aku pndah skola darie pendang kewk skola baru laa..wktu aku form 4..kiqanyer da dkt 2 tahun laa kmie jd bestfriendz..tp skunk kmie da tamat skola..da xley cma2 da llaa.walaupown kadang2 kmie kuar cma2 lg..skunk paz SPM ada diantara depa yang da keje da..al maklum laa SPM da abez..hee..y baju hijau di hujung sekalie 2 nama dye Siti Nur Fahana binti Abdul Malik..dye ney minah yg suke gelak2,,haha,,ceria sedia..pantang nampak plek cket,,da glak dah,,kdang2 kmie terpinga2 gk napew ngn dye..hu2..kalau sekalie dye gelak..haha,,pyah berentie laa alamatnyer..hu2..kmie pgei dye mcm2..haha..tp dye xmaqah coz dye ney suke glak..hee..kmie gelar dyer fahana kukik..hee..y sebelah fahana 2 n pling kecik d antara kmie 2 nama dye Siti Aishah Azmi..dye ney kwn pling aku rapat sekalie..apew2 cter y aku sdeyh kewk apew kewk suma aku kongsi ngn dye..dye ney pling lawak antara kmie..aku syg kt dyer coz dyer laa bezfriend y ter bek bg aku..dulu aku da jgk bezfrendz..kmie sama 2 pndah skola kt semesti laaa..tp dyer lbeyh percaye owg laen..dyer xengat aku dah..mmg aku penah wat slap kt dyer,dyer pown cma tp besa laa kan manusia da jmpa membe bawu,,lupa laa kta..qeja aku y d salah kan,,,dyer btoy jew..biar aa dy..mybe dy happy cm2..eh2 da melalut..hhaa..blek kpada siti aishah td,,dye ney kalau bab mengata kt owg dyer laa menang..haha..mulut power beb..hu2..y sebelah c kcik 2 nama dyer Nurul Najzuwa binti Abdullah..kmie pgei dyer wawa jew..dye ney baek jgk..tp soqa dyer kuat gler..haha..y bebaju merah 2 plak nama dyer Atika binti Zamri..dyer ney ok gk laa..tp ayt dyer berbisa cket..tp apew y dyer kata 2 btoy laa..y sebelah tieka laak,,nama dyer Nur Nabila binti Borhan..kmie pgei nab jew..dy ney pemalu jenoh law ngn cekgu..law xqetie apew2 kewk sai sesuatu subjek 2 hmm jgn arap dyer nk tnyer,,malu jnoh..heqan kan? n dye r ney xley bediqie dpn owg qamay2,,dyer penakowt..haha..hmm aku sayang kt diorang..moga persahabatan kamie kekal...love you all..

                                                                     fahana-nizam
                                                                           ct-amer

                                                            wawa-??????
                                                               tieka-edy
                                                           nabiela-??????????????
P/S:kowang jgn maqah eah..sayang korang..hee

2 comments:

Unknown said...

Sertai GiveAway EdY : Awak Busuk!
Link : http://danielzaidi.blogspot.com/2011/01/giveaway-edy-awak-busuk.html

aleya alyaa said...

hey..follow me..